Savjeti

Odluka za novi početak u stranoj zemlji je hrabar korak!


Svojim kandidatima često savjetujemo:

    Učite i pričajte njemački (ako treba, rukma i nogama)
    Poštujte sigurnosne procedure - ako niste sigurni, pitajte da vam ih ponove;
    Ako mislite da niste dobro razumjeli - pitajte da vam ponove
    Pokušajte biti "dobronamjerni znalci"
    Budite točni pri dolasku na posao i najavite svoj odlazak s radnog mjesta
    Brinite za odnose s kolegama i zajednički radni prostor
    Budite tolerantni prema različitima
    Izbjegavajte svađe i sukobe
    Budite srdačni i ljubazni, čak i u neugodnim situacijama
    Prihvatite pogrešku, ispričajte se i dajte do znanja da ste iz nje nešto naučili
    Postavljajte pitanja u slučaju nejasnoća
    Tražite pomoć, i pružite pomoć ako je potrebna
    Budite otvoreni za učenje novih znanja
    Za sva pitanja slobodno nas nazovite

Često
postavljena
pitanja
1Što mi je potrebno od dokumenata?
Za početak su dovoljni:
1) Važeća osobna iskaznica ili putovnica,
2) Važeća vozačka dozvola,
3) E – radna knjižica i
4) Uvjerenja o školovanjima (ako ih imate i smatrate važnima za zapošljavanje kod nas).
2Imam li zdravstveno/mirovinsko osiguranje?

Naši kandidati zaposleni u Njemačkoj po zakonu imaju zdravstveno i mirovinsko osiguranje za koje se brine poslodavac.

Kako bi ostvarili to pravo, svi kandidati dužni su prijaviti boravište, otvoriti bankovni račun i poreznu karticu u mjestu boravišta. U ovim koracima vam pomažu naši voditelji grupa.

3Tko pokriva troškove smještaja/puta?

Smještaj i put u Njemačku, kao i troškove mjesečnog pokaza, snosimo mi.

4Koliko je vaša provizija?

Personaldienst posluje unutar vlastite grupacije koju čine Tegratech GmbH iz Frankfurta i Bg-Mont Ltd. iz Sofije i to nas razlikuje od drugih. Stoga, mi znamo da ulaganjem u vas, ulažemo u sebe. Zato su naše usluge za vas potpuno besplatne.

5Kako izgleda procedura zapošljavanja?

Popunite obrazac i prijavite se, sačekajte naš poziv, predstavite se u najboljem svjetlu i upoznajte nas. Mi ćemo za vas prikupiti i popunti svu potrebnu dokumentaciju, predati zahtjeve za zapošljavanjem. Idući je naš poziv za dolazak na prvi radni dan.

6Koliko dugo moram čekati?

Duljina procesa zapošljavanja ovisi o radnoj poziciji, no za vrijeme čekanja možete se pripremati: učiti ili obnavljati svoj njemački jezik, te u slučaju specifičnih zanimanja, kao što je Rukovatelj prtljagom na zračnim lukama, pripremati se za sigurno obavljanje svog posla.

7Hoće li me netko dočekati u Njemačkoj?

Naši kandidati u pravilu putuju u grupama s unaprijed organiziranim smještajem i prijevozom. Prije puta vas najprije kontaktiramo telefonom, a zatim vam šaljemo e-mail obavijest o planu puta, kontakt osobom u Njemačkoj i adresom na kojoj će vas dočekati naši voditelji grupa, te svim ostalim važnim informacijama.

8Gdje se popunjava obrazac za zaposlenje?
U gornjem desnom dijelu naše stranice, kliknite na naslov "Za kandidate", otvoriti će vam se forma koju popunite.
  • Zlatko Palić
    Rodom sam iz Osijeka i imam 58 godina. Radio sam kao taksist za poznatu Hrvatsku firmu. Vozilo se po 12 sati, što danju što noću, 5 dana u tjednu. Slabo plaćeno, veliki kredit, godišnji neplaćen. Javio sam se Personaldienstu bez nade zbog godina, nepoznavanje Njemačkog, a znao sam Engleski jezik. Prošao sam jednodnevni tečaj iz Njemačkog jezika i tečaj za posao na aerodromu, te dobio brošure za učenje. Taj put mi je bio plaćen kao i put u Berlin i smještaj za testiranje. Prošao testove, dobio posao na aerodromu Tegel u Berlinu. Živim u višesobnom stanu s mlađim kolegom u sobi. Na aerodromu nas radi pedesetak od 18 do 61 godine. Stan je plaćen, a imamo i mjesečnu kartu za prijevoz. Za 7 radnih dana po 8 sati prosječno, zarađujem kao u Osijeku za mjesec dana (600 eura). Hvala ljubaznom osoblju za sve razgovore, objašnjena, edukacije, trudu! Hvala PERSONALDIENSTu na pruženoj prilici!
    Zlatko Palić
    Berlin,12.08.2019.